2013. január 27., vasárnap

14. fejezet - Új barátság :)

Ahogy egyre közelebb értem a házunkhoz, megbizonyosodhattam, arról, hogy valóban a nagyiék autója parkol a járda mellett. Mit akarhatnak azok után, hogy úgy kidobtak minket?
Gyorsan felfutottam a pár lépcsőn az ajtónkhoz és benyitottam. Az előszoba üres volt és félhomályban úszott, ugyanis elkezdett sötétedni. A nappaliból azonban Doug hangját hallottam, úgyhogy elindultam arrafelé, amint levettem a kabátomat és a csizmámat.
A nappaliba lépve pillantottam meg a nagymamámat Grace-t. Nem volt valami jó kedvében, bár mikor van abban? Csupa fekete ruha volt rajta és egy csésze teát szürcsölgetett. Az asztalon egy tál csokissüti is pihent. Doug a vele szemközt lévő kanapén ült és ujjait tördelve nézte a nagymamánkat. Azonnal leesett, hogy miért keresett fel minket. Nagypapa meghalt. Elég volt egy pillantást vetnem Doug arcára és tudtam, igazam van. Elvesztettünk még egy családtagot.
- Á! Emma! - sóhajtotta a nagymamám. Felállt és most szembekerült velem. Ősz haját szoros kontyba fogta és szemüvegét az orra hegyére tolta. Szakasztott mása volt Miranda Priestly-nek az Ördög prádát viselből. Szigorú tekintettel mért végig. Arcán kis fintor jelent meg, mikor végzett. - Micsoda öröm újra látni téged! - tárta szét karjait. Én óvatosan megöleltem, majd leültem Doug mellé. - Nos Dougnak már említettem a rossz hírt, de mondom neked is. Rudolph meghalt. Annyit kérnék tőletek, hogy jelenjetek meg a temetésen most pénteken este hat órakor.
- Ez természtes - egyezett bele Doug. Nekem meg akaratlanul is a Spanyol út jutott eszembe. Tudom, hogy nem szép dolog, de nekem akkorra már programom van. Majd megpróbálom elintézni valahogy. A nagyi ezek után haza is tért. Nem nagyon izgatta, hogy velünk egyébként mi van.
Miután becsuktuk az ajtót, rögtön mondtam Dougnak, hogy mi a problémám. Arra kért, hogy hívjam fel Harryt és kérdezzem meg mit lehetne tenni. Mert azt nem engedi, hogy e miatt mondjam le a spanyol utat. A nagypapa soha nem tett értem semmit. De persze nekem bűntudatom lenne, ha nem mennék el.
Gyorsan felhívtam hát Harryt, aki ragaszkodott hozzá, hogy menjek el a temetésre, mert a végén megbánnám ha kihagynám. Sajnos nem tudunk később indulni, de Niall csak szombaton megy utánuk, mert van egy kis dolga, így vele tudok menni. Harry megadta Niall számát, hogy egyeztetni tudjak vele.
Miután megbeszéltük, hogy holnap átjön, letettük a telefont és már hívtam is Niallt.
- Halló? - szólt bele az ír srác.
- Szia Niall! Emma vagyok.
- Szia Em! Miben lehetek a szolgálatodra?
- Azt szeretném kérdezni, hogy mehetnék-e veled szombaton, mert van egy kis dolgom péntek estefelé. Így nem tudnám elérni a gépet.
- Persze. Mondjuk reggel 5kor indul az a gép. Remélem nem baj... - hallottam a hangján, hogy ezt nem csak nekem mondja, hanem magának is.
- Nem, dehogy. Akkor 3ra kint kell lenni a reptéren?
- Hahh nem. Ez például egy pozitívuma annak, ha híres az ember. Csak egy órával előtte kell ott lenni.
- Ja hogy boccs.... - nevettem.
- Ha szeretnél alhatsz nálam és akkor még tovább alhatsz. Csak fél órára lakom a reptértől - ajánlotta fel kedvesen.
- Jajj az de jó lenne.
Megadta a címét, hogy a temetés után oda tudjak menni. Felajánlotta, hogy eljön értem, de azért ennyire nem használhatom ki. Szóval akkor megszerveztem, hogy hogyan jutok el Spanyolországba! Nem sokkal később kaptam egy smst Harrytől, hogy a jegyemet áttették szombatra.
Szóltam Dougank, hogy mindent elintéztem ami a pénteket illeti, majd fürdés után lefeküdtem aludni. Mielőtt elaludtam volna, még eszembe jutott, hogy mit jósolt nekem az idős jósnő. Elkezdtem róla gondolkodni, de hamar elnyomott az álom. Álmomban egy szőke fiú kezét fogva sétáltam. Boldog voltam.

                                                                          *           *            *

A temetésről hazafelé tartok éppen. Tegnap Harryvel nagyon jól éreztem magamat. Bár folyamatosan az a szőke srác jutott eszembe, akinek az arcát ugyan nem láttam, de mégis olyan ismerős volt.... Igaz minden csókjával el tudta velem felejtetni, de miután elment, megint eszembe jutott.
A szobámban, már össze volt készítve a cuccom, csak át kellett öltöznöm. A fekete ruhámat levettem és beakasztottam a szekrényembe. Kiválasztottam egy sötét farmert meg egy sima pólót egy kardigánnal. Gyorsan felkaptam a bőröndömet, de abban a pillanatban vissza is ejtettem a földre, mert kicsit nehézre sikeredett. Megkértem a bátyámat, hogy segítsen. Még a taxiba is betette nekem. Olyan aranyos. Imádom!!
- Na vigyázz magadra hugi! Csak semmi sex!
- Doooug! - csaptam egyet a mellkasára.
- Jól van na! Csak viccelek! Sziaa! - nyomott egy puszit a homlokomra, majd berakott az autóba.
Bemondtam a címet, majd addig integettem Dougnak, amíg el nem tűnt a szemem elől. Niall körülbelül egy órára lakik tőlünk. Az út alatt olvastam egy kicsit. A Gyűrűk Urát kezdtem el. A filmet láttam ugyan de nem emlékszem rá, szóval nincsenek lelőve a poénok. Éppen kezdett megtetszeni a könyv, amikor a taxis megszólalt, hogy megérkeztünk. Kifizettem, majd kiszedtem a csomagjaimat. Egy hatalmas emeletes ház előtt álltam. Niall mondta, hogy a legfelső emelet, de mivel a kapuhoz nem volt kulcsom, fel kellett csengetnem. Kikerestem a nevek közül a Horan nevet, majd megnyomtam a csengőt. Niall azon nyomban beengedett. A lifttel 5 percet tuti utaztam. Nem azért mert lassan ment, hanem mert a lakás olyan magasan volt. A lift ajtaja előtt ott állt már Niall és örömmel üdvözölt. Elvette a csomagokat és bevezetett a lakásába.
- Légy üdvözölve a Horan Lakban. - mutatott körbe. A hely gyönyörű volt. Élénk színek voltak mindenütt. Nem lepett meg. Teljesen illett Niall személyiségéhez. Természetesen a legnagyobb a konyha volt. Éppen sütött valamit. Azt mondta meglepi. Hmm.. Finom illata van.
Megmutatta a vendégszobát. Egy hatalmas franciaágy és egy szekrény volt a szobában csak.
- Bocsi, de nem igazán szokott vendégem lenni, és még új a ház... - magyarázkodott.
- Semmi baj! Úgyis csak egy napot fogok itt aludni.
- Szeretnéd megnézni a szobámat? - kérdezte úgy mint egy kisfiú.
- Persze - nevettem vidáman. A szobája egy igazi álomhely volt. Vízágy, hatalmas ablakok, tv, gyönyörű kilátás...
- Aztaa! - ámuldoztam, majd rávetettem magamat az ágyra. Még sosem feküdtem vízágyon. Elég buli.
Egy idő után csatlakozott hozzám és együtt ugráltunk az ágyon mint az ovisok. Megpróbáltuk lelökni a másikat az ágyról, vagy legalábbis ellökni. Egyik alkalommal tiszta boldog voltam, hogy sikerült ellöknöm, de meglepő módon belém kapaszkodott így a mellkasán landoltam. Egy pillanatra megilletődtem, de a következőben már hangosan nevettem Niallal együtt.
A következő hely amit megmutatott, a fürdő volt. Hát nem volt kicsi... Volt egy sarokkád és egy olyan zuhanyzó, aminek nem volt ajtaja, hanem csiga alakban kellett bemenni és ott egy 4 négyzetméteres helyen lehetett tusolni. Nagyon tetszett.
Megmutatta még a szaunát, a jacuzzit és minden ilyen extra cuccot.
- Bele lehet szeretni egy házba? - kérdeztem, amikor már a konyhában álltunk és ő éppen a sütőben ellenőrizte a meglepit.
- Általában az emberek egymásba szoktak beleszeretni, de lehet, hogy te egy teljesen egyedi este vagy és a szíved egy totálisan érzéketlen lakásnak adod. - fejtette ki teljes komolysággal a válaszát. Amíg csak a hangját hallottam, azt hittem komolyan gondolja, ám amikor újra szembe fordult velem láttam hogy alig tudja visszatartani a nevetést.
- Értem - mondtam, mire nem bírta tovább és épp hogy a földre nem feküdt le hemperegni, annyira nevetett.
- Már mindjárt kész a meglepi - dörzsölte össze a tenyereit elégedetten, miután sikerült úgymond kijózanodnia.
- Alig várom.
- Akarsz valamilyen folmet nézni, vagy majd esetleg a léghokival szeretnél játszni? - kérdezte csibészes mosollyal.
- Hmm. Nehéz kérdés. Léghokii! - döntöttem boldogan. Nem vagyok valami jó benne, de attól még imádok játszani.
10 perc múlva kész is volt a meglepi, ami nem más volt, mint egy csokis torta. Biztosított, hogy ez csak a harmadik fogás. Vacsora után, ami iszonyatosan finom volt, elkezdtük a léghokit, de mivel minden egyes alkalommal lealázott, hamar feladtam és inkább a filmnézés mellett döntöttünk. Mivel kiderült, hogy még nem láttam Star Warst, azonnal leültetett az ágyára és bekapcsolta nekem az első részt. Gyorsan csinált pop-cornt, majd letelepedett mellém. A film igen megtetszett, amikoris Anakin megnőtt. De kezdtem fáradni, úgyhogy beállítottam az ébresztőt, majd elfeküdtem az ágyon és néztem tovább a filmet. De felkészültem arra, hogy esetleg elalszom. Niall követte a példámat és a hátam mögött helyezkedett el. Néha átnyúlt a derekam felett és vett még egy kis kukoricát.
 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó! Benne vagy egy cserében amúgy?<3

    VálaszTörlés
  2. http://hellothisismystory.blogspot.hu/ (oldim <3)

    Akkor ki is teszlek cserébe,jó? Kérlek majd te is :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szepen kerlek folytasd a tortenetet!!!! :(

    VálaszTörlés
  4. Ur isten ezt mar nagyon regen irtam, de a kedvedert folytatom!! Varnod kell vele ket hetet sajnos de utana igerem irok neki folytatast!

    VálaszTörlés